אכניצאה ואשולציה בגן המרכז לתזונה פונקציונלית




אכניצאה פורחת בגן הטיפולי

Google

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


דף הבית >> תזונה פונקציונלית >> מתכונים >> מתכוני דגים >> סלמון מאודה
 

 

סלמון מאודה

סלמון מהווה מקור איכותי לחומצות שומן מקבוצת אומגה 3 וויטמין –  B 12

מרכיבים

נתח פילה סלמון שבצידו האחד קיים עור, חתוך לפרוסות רוחב (כל פרוסה ברוחב של 5 - 10  ס"מ)

מלח גס

אופן ההכנה

      לרפד מחבת בשכבת מלח גס אחידה, בגובה של כחצי ס"מ, להניח את פרוסות הסלמון על גבי המלח כשהצד עם העור מונח על המלח, לכסות ולבשל על אש בינונית כ - 15 דקות או עד שמתקבלת שכבה לבנה על גבי הדג.

      להגיש בתוספת ירקות אפויים/מאודים, או סלט ירקות.


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
 
 



 





[Top]

תנאי שימוש דף הבית אודות תזונה פונקציונלית סיפורי מסע מאמרים מקצועיים כתבות צמחי מרפא מתכונים כתבו אלינו המרפאה - המרכז הטיפולי 
ניוזלטר תזונה פונקציונלית ונטורופתיה פורום מטפלים מקצועי דיאטת השעורה קורסים וסדנאות למטפלים ולקהל הרחב

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

© כל הזכויות שמורות functional-nutrition.co.il יוסי שבח ©
אין לעשות שימוש פומבי או מסחרי כלשהו בתכני האתר, כולל אך לא רק, העתקה, תקצור, שכפול, פרסום, הוצאה לאור, הכנסת שינויים, מכירה, הפצה או הצגה.
החומר המופיע באתר ניתן להורדה ולשימוש אישי בתנאי שישמרו זכויות היוצרים.

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

לייבסיטי - בניית אתרים