אכניצאה פורחת בגן הטיפולי

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

אכניצאה ואשולציה בגן המרכז לתזונה פונקציונלית

דף הבית >> תזונה פונקציונלית >> מתכונים >> מתכוני דגנים ודמויי דגנים >> גרנולה ביתית
 

 

"גרנולה" ביתית

מרכיבי הגרנולה

  • שיבולת שועל מהסוג הגס והכהה.
  • אגוזים (מלך, פקאן, מקדמיה, פיסטוק, לוז, ברזיל) או/ו שקדים או/ו שומשום.
  • משקה אורז ("חלב אורז") או משקה סויה ("חלב סויה") או יוגורט.
  • פרי עונתי כגון תפוח, אגס, מנגו.

אופן הכנת הגרנולה

  • קלו את שיבולת השועל במחבת יבשה, במשך מספר דקות.
  • קלו קלות את זרעי השומשום.
  • חתכו לקוביות פרי עונתי.
  • ערבבו את כל המרכיבים ואכלו בהנאה כארוחת בוקר, כארוחת ערב או כארוחת ביניים.

הערות

  • ניתן להוסיף פירות יער קפואים כגון פטל, אוסנה, דמדמניות, חמוציות, אוכמניות. תוספת זו מומלצת בעיקר בקיץ עקב קרירותם.
  • ניתן להוסיף פירות מיובשים כגון משמשים, תמרים, צימוקים להמתקת התערובת. 

מרכיבי הגרנולה כמזון פונקציונלי

  • שיבולת שועל מכילה סיבים מסיסים המסייעים להפחתת יתר כולסטרול.
  • אגוזים ושקדים מפחיתים את הסיכון למחלות לב וכלי דם.
  • שומשום מלא מכיל ריכוז גבוה ביותר של פיטוסטרולים המסייעים לאיזון רמות כולסטרול. כמו כן מכיל נוגדי חימצון, ברזל וסידן בריכוזים גבוהים.
  • יוגורט, הודות לחיידקים הידידותיים המצויים בו, משפר את בריאות מערכת העיכול.
  • פירות עונתיים כגון תפוח, אגס, מנגו, מכילים נוגדי חמצון.

Go Back  Print  Send Page
 
 


 



[Top]

תנאי שימוש דף הבית אודות תזונה פונקציונלית סיפורי מסע מאמרים מקצועיים כתבות צמחי מרפא מתכונים כתבו אלינו המרפאה - המרכז הטיפולי 
ניוזלטר תזונה פונקציונלית ונטורופתיה פורום מטפלים מקצועי דיאטת השעורה קורסים וסדנאות למטפלים ולקהל הרחב

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

© כל הזכויות שמורות functional-nutrition.co.il יוסי שבח ©
אין לעשות שימוש פומבי או מסחרי כלשהו בתכני האתר, כולל אך לא רק, העתקה, תקצור, שכפול, פרסום, הוצאה לאור, הכנסת שינויים, מכירה, הפצה או הצגה.
החומר המופיע באתר ניתן להורדה ולשימוש אישי בתנאי שישמרו זכויות היוצרים.

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

לייבסיטי - בניית אתרים