אכניצאה ואשולציה בגן המרכז לתזונה פונקציונלית




אכניצאה פורחת בגן הטיפולי

Google

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


דף הבית >> תזונה פונקציונלית >> מתכונים >> מתכוני דגנים ודמויי דגנים >> תבשיל כוסמת
 
 
 

תבשיל כוסמת

מרכיבים ל – 4 עד 6 מנות

  • 250 גרם כוסמת (כוס וחצי)
  • 2 בצלים גדולים קצוצים
  • 4 כפות שמן זית
  • 3 כפות תערובת ירקות מיובשים (מרכיב זה אינו חובה)
  • 4 כפות רוטב סויה אמיתי

אופן ההכנה

  • להניח את כל המרכיבים בסיר, לכסות במים רותחים, להביא לרתיחה, לכסות ולבשל על אש קטנה כ – 15 דקות. אם יש צורך, הוסיפו מים במהלך הבישול, מרקם הכוסמת צריך להיות רך.
  • מומלץ להגיש לצד תבשיל קטניות או תבשיל דגים.

מרכיבי המתכון כמזונות פונקציונליים

  • כמזון פונקציונלי, מכילה הכוסמת ריכוז מאוד גבוה של סיבים תזונתיים. בנוסף לכך, מכילה הכוסמת פלבנואיד שנקרא רוטין. לרוטין כמו שאר הפלבנואידים, פעילות נוגדת חמצון ונוגדת אלרגיה.
  • כמזון פונקציונלי, מכיל הבצל ריכוז גבוה של קוורציטין. לקוורציטין כמו שאר הפלבנואידים, פעילות נוגדת חמצון ונוגדת אלרגיה.

לחצו כאן למתכוני בריאות נוספים

לחצו כאן למתכוני דגנים נוספים


Go Back  Print  Send Page
 
 



 





[Top]

תנאי שימוש דף הבית אודות תזונה פונקציונלית סיפורי מסע מאמרים מקצועיים כתבות צמחי מרפא מתכונים כתבו אלינו המרפאה - המרכז הטיפולי 
ניוזלטר תזונה פונקציונלית ונטורופתיה פורום מטפלים מקצועי דיאטת השעורה קורסים וסדנאות למטפלים ולקהל הרחב

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

© כל הזכויות שמורות functional-nutrition.co.il יוסי שבח ©
אין לעשות שימוש פומבי או מסחרי כלשהו בתכני האתר, כולל אך לא רק, העתקה, תקצור, שכפול, פרסום, הוצאה לאור, הכנסת שינויים, מכירה, הפצה או הצגה.
החומר המופיע באתר ניתן להורדה ולשימוש אישי בתנאי שישמרו זכויות היוצרים.

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

לייבסיטי - בניית אתרים